ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
Как да си поръчам услуга?
- За да поръчате услуга трябва да се регистрирате.
Как да си направя регистрация?
- За да направите регистрация, трябва да попълните коректно Вашите данни.
Мога ли да поръчам услуга от чужбина?
- За да поръчате услуга от чужбина, трябва да попълните коректно всички полета и да изберете PayPal плащане.
Мога ли да заявя услуги с международен мобилен номер?
- Само от територията на Р. България и само от български мобилен оператор, можете да заявите услугите от сайта
www.milahristova.bg.
Колко струва Нетрадиционната астрология?
- Цената, която трябва да заплатите за Нетрадиционната
астрология, е 6 лв. с ДДС.
Мога ли да получа тълкуванието си
или някоя от другите услуги на мобилния си телефон като SMS?
- Услугите през сайта www.milahristova.bg са с текстово съдържание, обикновено повече от 300 символа, поради
което текстовете се получават само в секцията "Вашите тълкувания" на сайта.
Имам проблем при влизането в профила ми.
- Проверете дали попълвате правилните потребителско име и парола
- Опитайте да си възстановеите паролата
Забравил съм паролата си за влизане в профила и не пазя e-mail-а при регистрация.
Тълкуванията ми са празни (нямам тълкувания).
- Тълкуванията не са автоматична услуга. Възможно е да отнеме време, обикновено до 24 часа, за да получите
Вашето тълкувание и то да бъде качено на сайта.
Тълкуванието ми изчезна от профила.
- Текстовете на
тълкуванията се пазят в профила Ви 7, 30 или 90 дни. При първоначално създаване
на профил, фабричната настройка за пазене на история на тълкувания е 90 дни.
Може да промените фабричната настройка във Вашите тълкувания -> Настройки
-> Настройки история. Възможно е сами да сте изтрили тълкуванията си, като
сте променили настройките за съхранение на Вашите тълкувания.
Искам да изтрия тълкувания от профила ми.
- Може да изтриете тълкувания от Вашия профил по-стари от 7 или 30 дни. Тълкувания по-стари от 90 дни,
системата
автоматично изтрива. Променете настройката за пазене на история на тълкувания (7, 30 или 90 дни) във Вашите
тълкувания -> Настройки -> Настройки история. При проблем, моля пишете до нашия технически отдел в
секция
"Контакти".
Искам да изтрия целия си профил.
- Ако искате да изтриете профила си, моля пишете до нашия технически отдел в секция "Контакти". Текст в свободен стил с причина за
изтриването на профила.
Защо в профила си вместо тълкувание, имам текст как да си заплатя услугата?
- Вие сте заявили услуга чрез сайта www.milahristova.bg, но не сте я заплатили. След като заявите услуга, ще
получите SMS или имейл на посоченият от Вас мобилен номер или имейл адрес. Следвайте указанията в получения
SMS или имейл. За да заплатите избраната от Вас услуга, трябва да изпратите SMS със съответната дума
написана в него (префикс) или сте избрали PayPal плащане. По този начин ще заплатите за услугата и тя ще
бъде качена във Вашия профил, след като бъде обработена.